Personal Training met LINDA

Hoe is dat nu, trainen met een personal trainer? 

Vraag jezelf eerst af waarom je met een personal trainer wilt trainen.

  • Omdat je graag professionele begeleiding wilt?
  • Omdat de laatste kilo’s er niet af willen?
  • Omdat je graag meer conditie wilt opbouwen?
  • Omdat je extra motivatie nodig hebt?
Iedereen ervaart het trainen met een personal trainer anders. Belangrijk is dat er wederzijds vertrouwen is en dat je je aan het doel houdt dat jullie samen hebben opgesteld.
 

Specialiteiten

  • Gewichtsvermindering / Voeding
  • Conditie verbeteren
  • Spiervergroting / Figuur verbetering
  • Sportspecifieke begeleiding / wedstrijdvoorbereiding
  • Houdingsverbetering: rug en nekklachten

STREEF JE DOEL NA

De reden waarom de meeste mensen het fitnessen niet volhouden, is vaak een gebrek aan discipline en motivatie. Na een paar weken zie je nog geen resultaat en de verleiding om weer op de bank te gaan hangen met een zak chips is erg groot. Naast dat een personal coach ervoor zorgt dat je geen blessures oploopt en gefaseerd traint, is hij of zij er ook om jou te motiveren.

Verder kijk ik als personal coach ook naar gezondheidsklachten, medicijngebruik, je sportverleden, je woon- en leefsituatie en je voedingspatroon. Kwaliteit en betrouwbaarheid zijn belangrijke factoren wanneer je besluit met mij te gaan trainen. Een intake gesprek is heel normaal en geeft je een goed beeld van mij en mijn werkwijze. 

Met een personal coach bereik je sneller resultaat, krijg je niet alleen fysieke ondersteuning, maar ook mentale, zorgt ervoor dat de fitness uitdagend blijft, is deskundig en heeft verstand van zaken. Trainen met een personal coach is absoluut geen teken van zwakte. Het laat juist aan iedereen zien dat jij serieus bent en graag je leven een positieve wending wilt geven!

Mijn missie is om met personal coaching het beste uit de persoon te halen. Wat wil jij? Wat is passend? Wat is haalbaar? We streven er samen naar!

Als NASM Corrective Exercise Specialist zorg ik er samen met jou voor dat allereerst de houding gecorrigeerd wordt. Verkorte spieren brengen we terug naar de normale lengte en onder actieve spieren gaan we trainen om ook deze weer terug te krijgen in de normale lengte spanning. In alle trainingen wordt er aandacht besteed aan houding corrigerende oefeningen, het versterken van de zo belangrijke core spieren, het verbeteren van balans, het reactievermogen, spierkracht en uiteraard uithoudingsvermogen.

Small Group Training

Wil jij graag trainen met mij als personal trainer maar….

  • Vind je dat in je eentje te spannend?
  • Gezelliger met een vriend(in) of partner?
  • Of zou je graag de kosten delen?

Dat kan! Kies dan voor Small Group Training en geniet van dezelfde voordelen als bij een personal training.

Small Group Training is mogelijk met maximaal 4 personen.

Groepslessen met LINDA

DagTijdstipType LesLocatie
Maandag09.30 - 10.30 uurBodyshapeOnline
19.30 - 20.30 uurBBB/PilatesOutdoor Rossum
DinsdagGeen les
Woensdag19.30 - 20.30 uurBootcampOutdoor Rossum
DonderdagGeen les
Vrijdag09.00 - 09.30 uurAbs attackOnline
10.30 - 11.30 uurSenioren fitOnline
Zaterdag09.00 - 10.00 uurBootcampOutdoor Rossum

DagTijdstipType LesLocatie
Maandag09.30 - 10.30 uurBodyshapeOnline
19.30 - 20.30 uurBBB/PilatesOutdoor Rossum
DinsdagGeen les
Woensdag19.30 - 20.30 uurBootcampOutdoor Rossum
DonderdagGeen les
Vrijdag09.00 - 09.30 uurAbs attackOnline
10.30 - 11.30 uurSenioren fitOnline
Zaterdag09.00 - 10.00 uurBootcampOutdoor Rossum